Antikoncepcia a tehotenstvo

Ahojte! Mam 24 rokov a brala som antikoncepciu triquilar 7 rokov bez jedinej prestavky az do teraz pred mesiacom som si dala prvu prestavku a velmi sa bojim lebo kramy mi meskaju asi len 3 dni to je normalne az na to ze od zaciatku vysadenia mam vsetky tehotenske priznaky ako s knizky. Zacalo to brutalnymi bolestami krizov potom do toho krce a bolest podbruzka a zaludku bolesti prs vacsinou okolo 22-00 hod vecer.Potom asi 2 druhy tyzden po vysadeni hnacky zapchy auplne som sa citila tak cudne. TERAZ je uz 4 tyzden po vysade antikon.a tie priznaky su uz nie take vyrazne niekedy vobec akoby pomynuli a teraz neviem plus som si precitala ze ma zena zvysenu horucku a ja si meriam uz 3 den a stale ma 37*2 alebo 37*4 boze ja uz netusim ci to moze byt aj s toho ze som vysadila po takej dlhej dobe tabletky a telo sa „upravuje“ po 7 rokoch prvy raz bez antikoncepcie,alebo o co ide? urobila som si uz 4 tehotenske testy ale boli negativne?…prosimm poradte mi co to moze byt ?? som tehotna alebo to je s tabletiek ze to chyba telu??

(27. 1. 2011 21:04:13)

ahoj aj ja som brala triquilar pred tromi mesiacmi som ho vysadila aby si oddýchlo moje telo, no ale stalo sa a ja som mesiac tehotná, aj mňa samú to prekvapilo veď už mám 39 rokov. Tie príznaky čo opisuješ som mala pri mojom prvom tehotenstve, ak chceš si byť istá či si tehotná počkaj do šiesteho týždňa a potom si urob test. Na teste sa ti môžu objaviť dva pruhy pričom ten druhý môže byť aj ledva viditeľný, ale ak je tam tak si tehotná. prajem veľa šťastia.

(31. 1. 2011 0:24:27)

Ahoj, je jedno, ake tabletky si brala. Aj ja som brala 6rokov bez prestavky tabletky, hned po vysadeni som myslela, ze telo sa najprv potrebuje zregenerovat, aby zena otehotnela. Ale kazde zenske telo je ine. Mne neukazali ani 4testy, vsetky boli negativne. Bola som aj u lekara, aj ten povedal, ze niesom tehotna. A ked som isla po dalsich 2tyzdnoch cakania k inemu lekarovi, bola som uz v 7.tyzdni tehotenstva. A teraz mame doma 8tyzdnovu zdravu dcerku a som najstastnejsia mamina pod slnkom 🙂

(14. 7. 2011 19:50:19)

ahoj, chcem sa spýtať… keďže som bola na dovolenke a menštruácia mi vychádzala presne na dovolenku, tak som antikoncepciu brala dva mesiace bez 7 dňovej prestávky, teda dva mesiace v kuse… dva dni pred dobrátím (v podstate druhej tabličky) ATK som mala pohlavný styk… menštruáciu dostávam vždy štvrtok ráno, teraz beriem antibiotiká kvôli silnému nachladnutiu… je možné že by som bola tehotná, alebo že menštruácia bude meškať? ale skôr ma zaujíma či je nejaká možnosť že by som bola tehotná…vopred ďakujem

(28. 1. 2012 19:45:44)

Ahoj, chcem sa opýtať už 1 aj 3 mesiace beriem antikoncepciu Maitalon, 21.1. mi začala 7 dňová pauza, a v sobotu som mala pohl.styk s priateľom a spravil sa domňa, menzes mi meškal jeden deň ale som vracala aj strašne ma bolel žalúdok, tak som menzes dostala a mala som ho len 3 dni , môžem byť Tehotná!!!!!!!! ďakujem za odpoveď