Problém sa vzrušiť

Dobrý deň, môj problém spočíva v tom, že sa nedokážem sexuálne vzrušiť. Túžim po milovaní, ale ako náhle sa to začne necítim veľa z dotykov a ani len bradavkám sa akosi nechce von. Neviem, či to môže byť psychického pôvodu (nie som si istá mojím partnerom) alebo skôr nedostatkom hormónov? Mám tiež zníženú funkciu štítnej žľazy a bývam často anemická, nežijem sexuálne veľmi dlho, ale tento problém sa mi už stal aj pred tým. Na vyšetrení štítnej žľazy mi už dávno potvrdili nedostatok estrogénu a bol mi dodaný, myslíte, že problém bude v tom?

(12. 7. 2009 15:39:08)

Určite môže sa na tom podieľať. Hormóny v tele riadia všetko a aj našu sexuálne prežívanie. Preto ak tento problém máte už dlhšie, tak sa buď poraďte s gynekológom, alebo sexuológom, tí vám môžu v tomto dosť výrazne pomôcť. pokiaľ je štítna žľaza kompenzovaná liekmi, tak by to malo byť ok. (pôrodná asistentka)

(21. 12. 2009 22:08:32)

ahoj mam taky problem ze pri svojej partnerke sa nedokazem vzrusit chcem sa milovat ale je ochabnuty stava sa mi to iba prinej pri ziadnej inej sa mi to nestalo moze to byt tym ze ostatne robili aj oralny sex alebo cim to je alebo ak by ste mi poradili nejake tabletky dakujem

(26. 12. 2009 19:29:49)

Milej zlatej s partnerkou sa treba vedieť aj porozprávať, mohlo by to pomôcť.

(1. 1. 2010 20:23:36)

ja sa snou rozpravam aj o sexe atd… no nezabera to

(23. 3. 2010 20:58:51)

Tak to teda JE psychický pôvod… Ak si nie si istá svojím partnerom a absolútne mi nedôveruješ, ťažko sa Ti bude vzrušovať.

(6. 12. 2011 16:08:28)

Dobry den mam podobny problem ako tu chalan nadomnou proste ze u byvalej frajeky som bol stale vzruseny stal mi ale ukoncil som s nou vztah lebo sme si moc neuzivali a po tyzdni som si nasiel novu a nedokazem sa vzrusit aj ked mam chut a drazdi ma ale proste nejde to a paci sa mi aj vsetko leb proste nevie sa rozbehnut tak ci sa to da nejak riesit tabletkamy alebo to prejde casom alebo to je o psychike ze som sa po roku rozisiel z byvalou tak nie som pripraveny psychicky aj ked po tom tuzim ?!